Zwroty i reklamacje

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Zwracany towar powinien być oddany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem, z dołączonym dowodem zakupu. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.

Prosimy o przesłanie zwracanego towaru na adres:

Domarket - dział zwrotów
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa (Wesoła)

Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na adres:

Domarket - dział reklamacji
Trakt Brzeski 35
05-077 Warszawa (Wesoła)

 

Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po dokonaniu zwrotu przelewamy należną kwotę na podane konto.

 

Uszkodzenie przesyłki


Sprawdź dokładnie przy odbiorze swoją przesyłkę. Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie mechaniczne towaru bądź braki towarowe, spisz protokół szkodowy z doręczycielem/z kurierem oraz skontaktuj się telefonicznie z obsługą sklepu (pomożemy wyjaśnić i rozwiązać problemową sytuację). Spisany protokół prześlij na adres:

sklep@rajlazienka.pl

 

Jeżeli nastąpiła awaria Twojego produktu lub stwierdziłeś w nim uszkodzenia fabryczne, zgłoś nam problem pod adresem sklep@rajlazienka.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl